آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

تجاری سازی

تقریباً تمام موسسه‌های پزوهش و فناوری برای ایفای نقش ملی، میزان قابل توجهی از بودجۀ اصلی دولت خود را از دولت دریافت می‌کنند، اما از آن‌ها توقع می‌رود که روزبه روز بر درآمدزایی خود بیافزایند و یا برای دریافت بئدجه‌های رقابتی در مناقصه‌ها شرکت کنند. در بسیاری از کشورهای پیشرو، پژوهشگاه‌های دولتی دیگر، به عنوان نهادهایی که تنها در جهت افزایش مهارت‌های پژوهشی منابع انسانی و انجام پژوهش فعالیت می‌کنند، شناخته نمی‌شوند و از آنها انتظار می‌رود که نقش فعال‌تری در توسعۀ اقتصاد ملی و منطقه‌ای داشته باشند.درواقع یکی از مهم‌ترین ایت تأثیرگذاری‌ها، انتقال دانش و فناوری جدید از موسسه‌های پژوهشی به صنعت تجاری‌سازی است.دانش‌های انتقال یافته می‌توانند در تولید محصولات و فرآیندهای جدید به کار گرفته شوند.

تجاری سازی فناوری

اکنون بسیاری از موسسه‌های پژوهش و فناوری کشور ما در فرآیند تولید و توسعۀ محصول جدید با چالش روبرو هستند. فرآیند تولید محصولات جدید که یک مزیت رقابتی برای سازمان‌های تولیدی محسوب می‌شود،یک فرآیند چندجانبه است که جنبه‌های مختلفی نظیر تعامل با شبکه‌های نوآوری، همکاری بین واحدهای بازاریابی، وجود زنجیره‌های تأمین کارا و بهره‌گیری از دانش و مهارت گروه‌های چند منظوره را در بر می‌گیرد.
تجاری سازی چیست

فرآیند توسعۀ محصول جدید، فرآیندی است که در آن، یک سازمان تمامی منابع، امکانات و توانایی خود را در قالب گروه‌های چند منظوره جهت ایجاد یک محصول جدید و نوآورانه و یا توسعه و پیشرفت یک محصول موجود به کارمی‌گیرد. توسعۀ این محصول، یک فرآیند اساسی جهت پیشرفت و تجدید سازمان محسوب می‌شود.با وجود اینکه مدل‌های مختلفی برای توسعۀ محصول جدید ارائه گردیده است، اما یافته‌های محققان این رشته در طول بیش از چهار دهه نشان می‌دهد که مدل جامع که برای تمام موارد قابل استفاده باشد، وجود ندارد و یا از انعطاف و انطباق کامل با شرایط سازمان‌ها برخوردار نیست.

گرچه مدل‌های مختلف برای معرفی فرآیند محصول جدید وجود دارد، اما به طور کلی یک فرآیند تولید محصول جدید از شش مرحله که همگی باهم مرتبط هستند، تشکیل شده است.این مراحل عبارتند از :

    مرحلۀ تشخیص فرصت
    مرحلۀ خلق ایده و ارزیابی آن
    مرحلۀ توسعۀ مفهوم محصول جدید
    مرحلۀ توسعۀ محصول جدید
    مرحلۀ آزمون‌های بازار
    مرحلۀ انبوه‌سازی و تجاری‌‍سازی محصول جدید

مشاوره مدیریت در سالهای اخیر از دیدگاه اقتصاد جهانی،نقش سنتی دانش در پژوهشگاه‌ها به عنوان تولیدکننده و نشردهندۀ علم، دانش و ایده‌های نو مورد تجدید نظر قرار گرفته است.همچنین دیدگاه موسسه‌های پژوهشی برای تبدیل دانش خود به عوامل بهبود دهندۀ رشد اقتصادی نیز تقویت شده است. از طرف دیگر با کاهش حمایت مالی دولت‌ها از پژوهش، به تدریج پژوهشگران به سوی پشتیبانی بخش صنعت و تجاری‌سازی ایده‌های خودگرایش پیدا کرده‌اند.این کار به شیوه‌های گوناگونی نظیر پژوهش قراردادی، فروش دارایی‌های فکری و ایجاد سازمان‌های زایشی انجام شده است.فرآیند و موضوع تجاری‌سازی از عوامل زیادی مانند عوامل محیطی، فناوری، انسانی، سازمانی و بسیاری از مولفه‌های ریز و درشت تأثیر پذیرفته است.

در طی سالیان متمادی، از علم و فناوری به عنوان عامل اصلی توسعۀ اقتصادی نام برده شده است، ولی تولید دانش به تنهایی کافی نیست بلکه باید نهایی آن ، تولید فناوری و به خصوص فناوری‌های راهبردی و در نتیجه کسب، حفظ و ارتقاء مزیت رقابتی، برای صنعت و ایجاد ثروت برای جامعه و کشور باشد.

یکی از دلایل اصلی سرعت پیشرفتۀ صنعتی، توجه به فرآیند تجاری‌سازی نتایج پژوهش‌های داخلی آن کشورها بوده است. عدم توانایی لازم جهت تجاری‌سازی و پیاده سازی دستاوردهای پژوهشی در محصولات و فرآیندهای جدید و عرضۀ آن‌ها به بازار، یکی از نقاط ضعف عمدۀ کشورهای درحال توسعه در فرآیندصنعتی شدن شناسایی شده است. در این کشورها ایجاد ارزش افزودۀ اقتصادی از طریق مدیریت تحقیق و توسعه، خلق درون‌زای فناوری، تجار‌سازی و تکمیل چرخۀ تحقیقات بازار به علت نبودن تعاملات لازم جهت همکاری‌های اثربخش سه‌جانبه عملاً با مشکلات مواجه است.

در سطح خرد، یه کارگیری نتایج پژوهش یا تجاری کردن فناوری‌های حاصل از تحقیق و توسعه برای یک پژوهشگاه امری حیاتی است، زیرا یک پژوهشگاه زمانی پویا خواهد بود که نتیجۀ کار خود را به نحو مطلوب، فعالانه به محیط خارج منتقل کند در غیر این صورت با رکود مواجه خواهد شد. بدون توجه به تجاری کردن نتایج تحقیق و توسعه، راه ورود به بازارهای داخلی و خارجی مسدود و یا به سختی قابل دسترسی است و این بدان جهت است که منابع محدود، گسترۀ ایده وسیع و کارآفرینان شدیداً درگیر محیط رقابتی هستند.

تحقیقات بازاریابی
تجاری‌سازی یکی از روش‌هایی است که می‌توان به وسیلۀ آن علم را به اقتصاد گره زد.تعریف مختلفی برای تجاری‌سازی ارائه شده است .برخی آن را تنها استاندارد سازی عملیات تولید برای ارائه و انتقال دانش فنی به دیگران دانسته‌اند.برخی تجاری‌سازی را، از یک شخص یا گروه به شخص یا گروه دیگر به منظور به کارگیری آن دانش جدید در یک نظام، فرآیند، محصول و یا یک شیوۀ انجام کار تعریف کرده‌اند .در ساده‌ترین تعریف، تجاری‌سازی به انتقال فناوری بسیار نزدیک است.به عیارت دیگر، فرآیند تجاری‌سازی همان فرآیند انتقال دانش و فناوری از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به صنایع موجود یا کسب و کارهای جدید است.

به این صورت جامع‌ترین مفهوم تجاری سازی را این‌گونه می‌‍توان تعریف کرد:

تجاری‌سازی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌هاست که قادر به کسب ایده‌های تجاری‌سازی فناوری، به مرحلۀ رشد رساندن آن‌ها ، توسعۀ فناوریت تحقق یافته پژوهشی، ساخت نمونۀ اولیه با استفاده از فناوری‌های توسعه یافته، توسعۀ فرآیند جدید یا بهسنه سازی فرآیندهای موجود در عرصۀ محصول به بازار، ایجاد موقعیت فروش و زیر ساخت‌های جدید است.



:: بازديد از اين مطلب : 993
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بهترین شامپو ضد ریزش مو چیست ؟ بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش مو کدام است ؟ بهترین شامپو برای ریزش مو چیست ؟ بهترین شامپو تقویت کننده مو کدام است ؟ این ها سوالاتی است که بار ها کاربران سایت داروخونه ، چه به صورت حضوری ، چه به صورت تلفنی و چه به صورت ایمیل یا کامنت از ما پرسیده اند و در این مقاله بر آن شدیم تا پاسخ این پرسش را به صورت کامل بدهیم و 7 قهرمان یا بهترین شامپو برای ریزش مو را معرفی کنیم . اما در ابتدا توصیه می کنیم مقالات جلوگیری از ریزش مو ، درمان ریزش مو در مردان ، درمان ریزش مو در زنان را بخوانید و سپس نیم نگاهی به محصولات درمان ریزش مو نیز بیاندازید . همه این مقالات و اطلاعات بیشتر در مورد لوازم آرایشی را میتوانید در سایت داروخونه دنبال کنید .

 



:: بازديد از اين مطلب : 528
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کیک عروسی برای هر زوج  از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما متاسفانه مدل کیک عروسی چندان چنگی به دل نمی زند و  سایت تاپ عروسی معرفی قنادی های که در تهیه و آماده کردن کیک عروسی صاحب سبک هستند می پردازد.امروزه  کمتر عروس‌ و دامادی  کیک عروسی گرد ساده سفارش می‌دهند و بیشتر عروس و داماد ها دوست دارند کیک عروسی‌شان به فضا و تم جشن‌شان هماهنگ باشد، دکور با شکوه و شگفت انگیزی داشته باشد و تازه مزه‌ زیر بسیار عالی هم داشته باشد.
 
کیک عروسی نوعی کیک است که برای مراسم عروسی استفاده می شود. اجزا این کیک در مناطق گوناگون متفاوت است. معمولاً ویژگی‌های این کیک را تزیین بسیار مجلل و شگفت انگیز بودن، چند طبقه بودن، قرار گرفتن عروسک‌های کوچک از عروسی و داماد بر روی کیک و رنگ ً سفید آن تشکیل می‌دهد. در مراسم عروسی نخست عروس و داماد کیک را برش می زنند. در برخی از نقاط اروپا رسم بر این بوده‌است که این کیک توسط عروس پخته می‌شده‌ تا بدین وسیله عروس بتواند مهارت خود را در آشپزی نمایش دهد.
تاریخچه کیک عروسی
تاریخچه “کیک عروسی” به دوران امپراتوری روم در حدود ۴۰۰ سال فبل از میلاد مسیح بر می‌گردد. در آغاز در جشن عروسی نان آماده می‌شد که به گذشت زمان به شیرینی آن بیشتر شده است. در ۱۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ابتدا یک تکهٔ کیک میوه یا سفت نان شیرین توسط داماد خورده می شد و اضافه آن خورد شده و بر سر عروس ریخته می‌شد. آن رسم امروزه بصورت برش کیک و در دهان گذاشتن آن توسط عروس و داماد مبدل شده‌است. در قرن هفدهم میلادی شکر قنادی بوجود آمد. کیک عروسی به سبک غربی در کشور انگلیس بوجود آمد و روش‌های تزیین آن مثل استفاده از خمیر فوندانت، یخ‌چینه مجلل در انگلستان توسعه پیدا کرد. در قرن نوزدهم ملکه ویکتوریا در مراسم ازدواج خود کیکی ابداع کرد. این کیک با یخ‌چینه مجلل تزیین شده بود و ۳۶ سانتیمتر عمق، ۲٫۸ متر عرض و ۲٫۲ متر ارتفاع داشت.آن کیک چند طبقه بود. این کیک نمونهٔ مثال زدنی برای کیک‌های ازدواج امروزی به سبک اروپای به شمار می‌رود. این سبک از کیک به عنوان کیک عروسی ویکتوریایی شناخته می‌شود و در اصل کیک میوه‌ای است که با یخ‌چینهٔ کاملاً سفید پوشانده شده‌است اما امروزه امکان دارد نوع کیک از نوع میوه‌ای نباشد.
این‌روزها کمتر عروس‌ و دامادی یک کیک گرد ساده سفارش می‌دهند و بیشتر زوج‌ها دوست دارند کیک عروسی‌شان به فضا و تم جشن‌شان بخورد، دکور با شکوهی داشته باشد و تازه مزه‌اش هم زیر دندان مهمان‌ها بماند.
منبع: http://toparoosi.com/%DA%A٩%DB%٨C%DA%A٩-%D٨%B٩%D٨%B١%D٩%٨٨%D٨%B٣%DB%٨C/
 



:: بازديد از اين مطلب : 612
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
دانلود تلگرام جدیدترین نسخه تلگرام فارسی برای اندروید

http://apkfa.ir/telegram-android/


Telegram
– تلگرام جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است. اگر به دنبال برنامه ای کاربردی در زمینه ارسال پیام به صورت سریع و امن همانند برنامه محبوب و معروف واتس اپ می باشید، تلگرام از کمپانی Digital Fortress نیاز شما را کاملا برطرف می کند. این برنامه به خاطر سرعت و امنیت زیاد مشهور شده است.

با دانلود تلگرام از امکانت زیر بهرمند شوید:

◉ ارسال پیام ها با کمترین بایت مصرفی، تلگرام در ضعیف ترین شبکه های مخابراتی و همراه نیز به خوبی کار میکند
◉ در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا (استیکر) برای استفاده در محیط چت توسط کاربر
◉ فضای نامحدود ابری برای ذخیره‌ پیام‌های ارسال شده برای دسترسی با دستگاه های دیگر
◉ دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!
◉ ایمن برخلاف برنامه های معروف مثل واتس اپ که از نظر امنیتی دچار مشکل هستند!
◉ استفاده در اندروید، iOS، ویندوزفون، ویندوز، مک و لینوکس (64 بیت – 32 بیت)
◉ امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر 200 نفر
◉ امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر 1 گیگابایت
◉ 100 درصد رایگان و بدون نمایش تبلیغات
◉ تب بندی استیکرها به صورت مجزا

و همچنین می توانید با نصب و دانلود برنامه تلگرام کامپیوتر روی ویندوز از تمامی قابلیت و امکانات برنامه استفاده کنید.  تلگرام پلاس مسنجر یک برنامه پیام رسان غیر رسمی است که از API تلگرام استفاده می کند و ویژگی های اضافی به برنامه رسمی تلگرام اضافه می کند.

Telegram مبتنی بر سرویس‌ های ذخیره‌ ابری است، از این‌ رو امکان دسترسی به حساب‌ کاربری از تمامی پلتفرم‌ ها همچنین نسخه وب آن نیز برای کاربرانی که نمی توانند از نرم افزار استفاده کنند موجود است. برای اضافه کردن و استفاده از زبان فارسی در تلگرام پیشنهاد میکنیم با دانلود تلگرام فارسی از منو و زبان Telegram Farsi این برنامه لذت ببرید.

برای افرادی که امنیت اصلی‌ ترین فاکتور در انتخاب یک اپلیکیشن است، قابلیتی با عنوان Secret Chat اضافه شده که از کدگذاری end-to-end استفاده شده که با استفاده از آن فقط گیرنده قادر به باز کردن کد پیام و خواندن آن است. همچنین هیچ‌ یک از پیام‌ های ارسال شده در حالت Secret Chat در سرور‌ها ذخیره نشده و همچنین می‌ توان تنظیمات رو طوری انجام داد که پیام‌ ها پس از ارسال از روی هر دو دستگاه پاک شوند.

منبع سایت :

http://apkfa.ir/telegram-android/

http://apkfa.ir/delete-account-telegram/

 



:: بازديد از اين مطلب : 741
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali
Ali Abdolmaleki - Cheghadr Shabihete

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالمالکی به نام چقدر شبیهته با لینک مستقیم
دانلود آهنگ چقدر شبیهته از علی عبدالمالکی
ترانه : نرگس جعفری | آهنگ : علی عبدالمالکی | تنظیم : معین راهبر
میکس و مسترینگ : ایمان احمدزاده | گیتار : فرشید ادهمی | ویولن : احسان نی زن

دانلود آهنگ چقدر شبیهته با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Ali Abdolmaleki – Cheghadr Shabihete

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی چقدر شبیهته

یکی الان تو این خیابونه که پیرهنش بوی تو رو میده
مثل خودت بلند می خنده شبیه تو لباس پوشیده
شبیهته ولی تو اون نیستی تو دست هیچکس و نمی گیری
با هیچکس اینجوری نمی خندی واسه غریبه ها نمی میری
تو عاشق منی و اینجوری با یه غریبه مهربون نیستی
چقدر صداش مثل صدات گرمه تو رو خدا بگو تو اون نیستی
می خوام صداش کنم که برگرده ولی چقدر مثل تو راه میره
صداش نمیزنم ببینم که با این غریبه تا کجا میره
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام چقدر شبیهته

♫♫♫♫♫♫
از پشت سر چقدر شبیه توئه الان تو قلب من یه کوه غمه
اونم مثل تو آبی پوشیده چقدر سلیقتون شبیه همه
تو عاشق منی نمی تونی با یه غریبه مهربون باشی
تو رو خدا بگو تو اون نیستی بگو محاله مثل اون باشی
تو عاشق منی و اینجوری با یه غریبه مهربون نیستی
چقدر صداش مثل صدات گرمه تو رو خدا بگو تو اون نیستی
می خوام صداش کنم که برگرده ولی چقدر مثل تو راه میره
صداش نمیزنم ببینم که با این غریبه تا کجا میره

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb



:: بازديد از اين مطلب : 711
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

خرید بک لینک

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,بک لینک ارزان,فروش بک لینک,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ ptview.ir ۲۳ ۴.۵۹/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰ تومان
۲ qaravi.ir ۱۵ ۴.۸۳/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۳ piichak.ir ۲۷ ۵.۴۷/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۴ irangapco.com ۱۷ ۳.۵۴/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۵ rahanew.ir ۱۸ ۵.۷۸/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۶ persiansurena.com ۱۱ ۳.۴۵/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۷ iran3llsharj.com ۲۹ ۵.۰۱/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۸ paryavaranmitra.co
۱۲ ۳.۴۱/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۹ manabehoghoogh.ir ۲۱ ۵.۰۳/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۱۰ giger.ir ۲۴ ۵.۶۰/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱۰ سایت  یک ماهه: ۱۵۰۰۰۰ تومان سه ماهه : ۳۵۰۰۰۰ تومان

 

پکیج دوم خرید بک لینک

# آدرس سایت Page Authority Real Rank یک ماه (تومان) سه ماه (تومان)
۱ glnh.biz ۳۳ ۵.۵۷/۱۰ ۱۵۰۰۰ تومان ۳۵۰۰۰تومان
۲ berooznews.net ۳۲ ۵.۷۴/۱۰ ۳۰۰۰۰تومان ۵۰۰۰۰تومان
۳ toranjnews.com ۲۶ ۳.۳۴/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۴ musicdownloadfree.org ۱۵ ۳.۲۱/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۵ ۳eotools.ir ۲۰ ۲.۲۷/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۶ portalekhabar.com ۳۱ ۳.۳۱/۱۰ ۳۰۰۰۰تومان ۵۰۰۰۰تومان
۷ mobileappchef.org ۱۰ ۳/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۸ pingpongpay.com
۱۹ ۳.۳۱/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۹ iran-travelers.com ۲۱ ۵.۶۴/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
۱۰ iranpledge.com ۱۵ ۴.۳۴/۱۰ ۱۵۰۰۰تومان ۳۵۰۰۰تومان
فروش بک لینک مجموعه ۱۰ سایت یک ماهه: ۱۸۰۰۰۰ تومان سه ماهه : ۳۸۰۰۰۰ تومان

 

هزینه درج لینک در تمامی سایتها ما هیانه ۳۰۰۰۰۰ تومان

—————————————————————————————————————

توجه داشته باشید که سایتها قدیمی با خروجی کم و بسیار قوی و بسیار تاثیر گذار میباشند

—————————————————————————————————————-

هزینه درج لینک به مدت سه ماه در تمامی سایتها ۷۰۰۰۰۰ تومان میباشد

—————————————————————————————————————–

هزینه درج تبلیغات بنری در تمامی سایتها به مدت یک ماه ۴۰۰ هزار تومان میباشد

——————————————————————————————————————–

هزینه رپورتاژ آگهی در همه سایتها ۴۰۰ هزار تومان میباشد



:: بازديد از اين مطلب : 725
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

خرید گیفت کارت با گیفتی یکی از کاملترین و معتبرترین فروشگاه های گیفت کارت در ایران  است و همچنین تنها فروشگاه گیفت کارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می باشد.
 این فروشگاه از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است که در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید.
یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه قیمت مناسب و تحویل آنی اسکن کارت است که باعث شده یکی از محبوب ترین فروشگاههای گیفت کارت در ایران شناخته شود.
گیفت کارت
از دیگرقابلیت های ویژه این وب سایت میتوان به تغییر سطح قیمت کارت ها بر اساس مقدار خرید هرکاربرنام برد.
گیفت کارت های ارائه شده در این فروشگاه به شرح زیر است:

خرید گیفت کارت آیتونز
خرید گیفت کارت گوگل پلی
خرید گیفت کارت اسپاتیفای
خرید گیفت کارت استیم
خرید گیفت کارت پلی استیشن
خرید گیفت کارت ایکس باکس
خرید گیفت کارت آمازون
خرید گیفت کارت فیسبوک
خرید گیفت کارت مایکروسافت
خرید گیفت کارت ماین کرافت
خرید گیفت کارت اوریجین

کلیه گیفت کارت های سایت گیفتی دارای اسکن های فوق العاده با کیفیت بوده وبه صورت فیزیکی از فروشگاه های معتبر آمریکا خریداری می شوند و بعد از اسکن شدن در سایت قرار می گیرند و شما بعد از خرید گیفت کارت می توانید اسکن آنها را به صورت عکس مشاهده و یاذخیره نمایید.همچنین اسکن کارت برای ایمیل شما نیز ارسال میگردد.



:: بازديد از اين مطلب : 731
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بلیط چارتر

ایرانگردی را با این سه شهر آغاز کنید : مشهد کلان‌شهری در شمال‌شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است.این شهر به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است . مشهد دارای ۱۳ منطقهٔ شهرداری است و شهردار آن، توسط شورای شهر ۲۵ نفره انتخاب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن می‌سازد. حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسیرانی و اتوبوسرانی و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است. مناسب ترین روش برای دیدن این شهر استفاده از تور مشهد است. تور مشهد به صورت زمینی و هوایی امکان پذیر می باشد که اغلب تورهای زمینی با قطار برنامه ریزی می گردد .

جزیرهٔ کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ شیبکوه جای گرفته‌است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند و پیشنهاد ما استفاده از تور کیش است. تور کیش فقط به صورت هوایی امکان پذیر بوده و اگر قصد عزیمت به کیش به صورت زمینی را داشتید باید با وسیله شخصی اقدام کنید. مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر، تا بوشهر از راه دریایی ۶۷۵ کیلومتر، تا بندرعباس ۲۵۰ کیلومتر، تا بندر لنگه ۹۰ کیلومتر و تا جزیره هندرابی ۲۸ کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیرهٔ کیش، بندر چارک می‌باشد که با این جزیره ۱۸ کیلومتر فاصله دارد .

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیاکه در موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است . جزیره قشم در دوران ساسانیان ابرکاوان نام داشته‌است. که جزو استان هرمزگان ایران است این جزیره از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمیر و قسمتی از شهرستان بندر لنگه، از شمال خاوری به جزیرهٔ هرمز، از شرق به جزیرهٔ لارک، از جنوب به جزیرهٔ هنگام و از جنوب باختری به جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی محدود می‌گردد. فاصله جزیرهٔ قشم (از بندر قشم) تا بندرعباس ۸/۱۰ مایل (۲۰ کیلومتر)، تا بندر هرمز ۷۲/۹ مایل (۱۸ کیلومتر)، جزیره لارک (تا مرکز دهستان لارک) ۸۵/۴ مایل (۹ کیلومتر)، تا جزیره ابوموسی ۰۱/۸۸ مایل (۱۶۳ کیلومتر) و جزیره تنب بزرگ ۵۵/۶۱ مایل (۱۱۴ کیلومتر) است و حال پیشنهاد ما این است که تور قشم را از دست ندهید. تور قشم هم به صورت زمینی با قطار و هم به صورت هوایی اجرا می گردد ولی در کل مردم برای سفر خود به هر مقصدی به دنبال تور لحظه آخری می باشند و اصولا تورهای لحظه آخری برای مقصدهای مشهد ، کیش ، استانبول ، آنتالیا و از این قبیل مقاصد بیشتر وجود دارد.



:: بازديد از اين مطلب : 869
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

ارائه سرورهای اختصاصی مجازی VPS”… حتما به این جمله در تبلیغات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب زیاد برخورد کرده‌اید و شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که سرور مجازی چیست؟ فرق آن با دیگر سرویس‌های میزبانی وب چیست؟ آیا VPS به درد کار من میخورد و نیازهای من را برطرف میکند یا نه؟ در این پست قصد دارم VPS را به بیانی ساده توضیح دهم و بررسی فنی و نحوه راه اندازی آن را موکول میکنیم به پست‌های آینده.

سرور اختصاصی مجازی چیست؟

وی پی اس یا همان سرور خصوصی مجازی “Virtual Private Server” نوعی میزبانی وب است و شیوه‌ای است که در آن یک سرور واحد به چند قسمت تقسیم شده و هر قسمت به عنوان یک سرور مجازی می‌تواند مانند یک سرور اختصاصی عمل کند. خرید سرور مجازی اساسا ترکیبی است از سرورهای میزبانی اختصاصی (Dedicated)و سرورهای میزبانی اشتراکی (Shared).ویژگی‌های خوب سرور مجازی باعث شده تا بتواند یک جایگزین بسیار ایده‌آل و با قیمت ارزانتر برای اهدافی که سرورهای میزبانی مشترک برای آن‌ها مناسب نیستند و سرورهای اختصاصی و مجزا هم هزینه‌های سنگینی را به دنبال دارد باشد.

سرور مجازی پرسرعت
در VPS به مدد تکنولوژی مجازی سازی (virtualization) نرم افزاری هر قسمت می تواند به طور کاملا مستقل سیستم عامل خود را داشته و آن را اجرا کند و مستقلا ریبوت کند.
برای راه اندازی این نوع سرورها روی سرور فیزیکی hypervisor اجرا میشود و به سیستم عامل‌های متعدد اجازه اجرا شدن بر روی کامپیوتر میزبان را میدهد.در اینده به طور مفصل به نحوه عملکرد VPS خواهیم پرداخت.

سرور مجازی اختصاصی برای چه کسانی میتواند مفید باشد؟

سرور اختصاصی مجازی برای صاحبان وبسایت‌هایی که به منابع بیشتر و قابل اطمینان‌تر نیاز دارند و یا به ترافیک بیشتری احتیاج دارند و قصد دارند تا سایت و یا کسب و کار خود را گسترش داده و به تجارت الکترونیک  بپردازند انتخابی ایده آل است.VPS با در اختیار گذاشتن قابلیت استفاده از سیستم عامل‌های مجزا و مستقل و شخصی سازی‌ها میتواند برای صاحبان کسب و کار امنیت بالاتری به ارمغان بیاورد.

از مزایای دیگر وی‌پی‌اس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پهنای باند بالا:
سرور اختصاصی
در سرورهای اختصاصی Dedicated و اشتراکی اگر قصد دارید ترافیک بیشتری برای وبسایت خود در اختیار داشته باشید باید برای آن بهای بیشتری بپردازید و مدیران سایت‌های پرطرفدار دائما با نگرانی تمام شدن پهنای باند و افزایش هزینه‌ها روبرو هستند. سرور مجازی ایران سرورهای اختصاصی مجازی پهنای باند بالایی را برای شما فراهم میکند و نگرانی‌های شما را برطرف میکند.اگر سایت شما در وبسایت‌های بزرگ اشتراک گذاری مانند Digg و دیگر سرویس‌های اشتراک گذاری پر بازدید لینک شود و سایت شما بر روی یک سرور اشتراکی میزبانی می‌شود حتما با مشکل مواجه خواهید شد و پهنای باند شما به سرعت مصرف میشود و سایت ممکن است از دسترس خارج شود. سرور مجازی ارزان اما در میزبانی‌های سرور اختصاصی مجازی با در نظر گرفته شدن حافظه  رزرو شده برای مواقع مورد نیاز و استفاده‌ غیر قابل پیش‌بینی در مواقع بحرانی مانند مواقعی که ترافیک سایت بسیار بالاست این نگرانی بر طرف میشود.
ایمیل سرور اختصاصی:
خرید سرور اختصاصی
شما با داشتن VPS به ایمیل سرور خود که که فقط مختص به دامنه شما است و فقط ایمیل‌های از دامنه شما را هندل میکند دسترسی دارید و این به شما کنترل بیشتر میدهد و کارایی را افزایش میدهد و امنیت بیشتری را فراهم میکند.
دسترسی ریشه (root) و SSH:

VPS به شما یک سفارشی سازی سطح سرور ارائه میکند که قبلا به دلایل امنیتی فقط به وسیله یک سرور اختصاصی Dedicated میتوانستید ان را در اختیار داشته باشید.علاوه بر آن می توانید با خط فرمان دسترسی ریشه را در اختیار داشته باشید و به عنوان کاربر ریشه به سرور لاگین کنید.
امنیت:
سرور اختصاصی ایران
با یک سرور مجازی اختصاصی از یک شرکت خوب که بوسیله فایروال امن شده است کنترل کاملی در اختیار خواهید داشت و میتوانید شخصی سازی‌اش کنید و نیازتان را برطرف کنید.برای مثال شما میتوانید دسترسی به محیط‌های حساس مانند کنترل پنل را برای آدرس‌های آی‌پی خاص محدود کنید.
نتیجه:
سرور اختصاصی ارزان
میزبانی وب سرور مجازی مزایای زیادی از قبیل کنترل کامل‌تر و بیشتر، امکان اختصاصی سازی سرور و تنظیمات،سطح بالاتری از امنیت و عملکرد عالی برای وب‌سایت‌های دارای ترافیک بالا را در اختیار میگذارد.VPS یک گزینه‌ مناسب و ایده‌آل برای میزبانی کسب و کارهای کوچک و متوسط و وب‌سایت/وبلاگ‌های محبوب است و باعث صرفه جویی در هزینه‌های میزبانی  در عین بالا بردن کارایی آن‌ها میشود.



:: بازديد از اين مطلب : 839
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تور مالزی

تور مالزی
اگر برای گوناگونی و تنوع خصوصیات کشور ها جایزه ای در نظر بگیرند، مالزی می تواند اولین انتخاب باشد. کوالالامپور در غرب مالزی واقع شده و شهری مدرن با آسمان خراش های بلند است کشور مالزی از آب و هوای استوایی گرم و با رطوبت بالا در تمام طول سال بهره می برد جزایر مهم واقع در ضلع غربی شبه جزیره عبارتند از: لنکاوی پنانگ و پانگکور در ناحیه سباح جنگل های کوهستانی بیشتر توسعه یافته اند و عرض ساحل کم است پر باران ترین دوره در سواحل غربی شبه جزیره حدفاصل ماه می تا اکتبر می باشد  تور مالزی در ایرانیان تور برای سفر به مالزی لباس کتان سبک و غیر جذب برای هر زمان از سال توصیه می شود كوالالامپور شهری آزاد است و می‌توانید نوع پوشش خود را آزادانه انتخاب كنید بهترین پوشش پایین تنه، هم برای خانم ها و هم برای آقایان شلوار بلند است غذاهای مالزی مخلوطی از رنگ و مزه است محبوب ترین غذاها مرغ به همراه کوفته برنجی، کیک تربچه و ... می باشد در صورت سفر به این کشور از تسهیلات مربوط به بیمه مسافرتی استفاده نمائید.تور مالزی آب لوله‌كشی در كوالالامپور قابل شرب است. كوالالامپور از نظر جرایم جنایی شهری امن محسوب می‌شود. مرکز خرید سوریا که در برج های دوقلوی پتروناس مالزی واقع شده یکی از محبوبترین مراکز خرید است kish.irhna.ir/mal.aspx دراین مکان گران ترین اجناس و برندهای مشهور و معتبر به وفور یافت می شوند. بازدید کنندگان علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای پارک و فواره ها لذت ببرند از دیگر مراکز خرید مالزی می توان به آلاماندا که یک مرکز خرید بزرگ با مجموعه فروشگاه هایی چون:کارفور، پارکسون است اشاره نمود.

پنانگ

جزیره پنانگ یکی از برترین جاذبه های توریستی مالزی می باشد  تور مالزی در ایرانیان تور این جزیره چشم اندازهای شگفت انگیزی به توریست ها ارائه می دهد سواحل پنانگ که معمولا "مروارید شرق" نامیده می شوند، پربازدیدترین مقصد توریست هاست پنانگ در جای مناسبی از مالزی واقع شده و به توریست ها اجازه می دهد به راحتی در این کشور سیاحت کنند موزه های متنوعی نیز در اطراف این جزیره پراکنده شده اند که موزه و گالری هنر پنانگ از بهترین آنهاست برای رسیدن به پنانگ می توانید از سه روش دریایی ، زمینی و هوایی استفاده نمایید در مدت اقامت خود در پنانگ خرید قهوه سفید را فراموش نکنید!



:: بازديد از اين مطلب : 919
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()